Handelsbetingelser
Handelsbetingelser B2B klik her
Generelle oplysninger
Jean Paul Myne Danmark
Aldershøjvej 30
9800 Hjørring
CVR Nr: 34695776
Mail: info@jeanpaulmyne.dk
Betaling
Jean Paul Myne ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, American Express, Mastercard, Mastercard Debet, Maestro.
Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes fra vores lager eller fakturaen udstedes. Bemærk! Vi bestræber os altid på at sende ordrer hurtigst muligt og gerne med dag til dag levering ved bestilling inden kl. 10.00. Ved fx. ferie og helligdage kan der være forlænget leveringstid.
Dog leveres produkterne ikke før, betalingen er godkendt af kortudsteder. Alle beløb er i DKK Danske kroner og inkl. Moms (gælder ikke for B2B kunder, hvor der er mulighed for at få tilsendt faktura og alle beløb er eks. Moms)
Jean Paul Myne ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Levering
Der er GRATIS fragt på alle ordrer på over 1000,- til alle adresser i Danmark. Forventet leveringstid på varer købt på siden er 1-3 hverdage, efter du har modtaget ordrebekræftelsen, medmindre andet er oplyst.
Leveringen vil finde sted med GLS og for privat-kunder leveres der. Til nærmest GLS Pakke shop og for B2B kunder leveres der til erhvervs-adresser.
Er du ikke hjemme på leveringstidspunktet tages varen med retur, og GLS vil sende dig en besked herom, med oplysninger omkring, hvor du kan hente pakken.
Ved modtagelse
Tjek altid pakkens tilstand ved levering. Har den fået synlige skader eller stød, skal du som forbruger skrive under på pakken med notat om ”modtaget med forbehold”. Det betyder, at du har mulighed for at modtage pakken og tjekke den for eventuelle skader. Ved voldsomme skader har du mulighed for at nægte modtagelse.
Disse forholdsregler sikrer både dig som forbruger, og os som forhandler, mod uhensigtsmæssig behandling af varen under fragt.
Fortrydelsesret
Jean Paul Myne ApS tilbyder 30 dages fortrydelsesret på alle varer.
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare/varer.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at sende en mail info@jeanpaulmyne.dk og samtidig sende os kopi af din faktura. Oprindelig faktura skal ligeledes vedlægges returneringen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Vi vil herefter besvare din henvendelse med videre forløb af returneringen, samt returadresse. Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Manglende original emballage kan udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen er prøvet, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Hvis ikke andet er aftalt, skal det forventes, at forbrugsvarer som Shampoo, Conditioner o.lign. anses for brugt ved åbning og værdien vil være lig med 0,00
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, tilbagebetales købesummen til dig. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Vi refunderer beløbet senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget besked om din beslutning om at fortryde aftalen, såfremt vi har modtaget varen retur eller dokumentation for returnering.
Vi tilbagefører pengene ved en bank overførelse, på det konto nummer der er oplyst fra køber på den medsendte originale faktura.
Returordre skal returneres til Jean Paul Myne v/Lillevik, Østergade 14, 9800 Hjørring
Du kan også aflevere returneringen personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Reklamationsret
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Du kan oprette din reklamation ved at kontakte os på info@jeanpaulmyne.dk
Er reklamationen berettiget, skal varen returneres til Jean Paul Myne v/Lillevik, Østergade 14, 9800 Hjørring .
Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse.